Social Icons

Pages

Tuesday, September 29, 2015

KURANG AJAR !!! @KBAB51 @PDRMSIA !!! LAGU 31 OGOS DIPERSENDA OLEH KAUM CINA #DAP !!!


kurang ajar !!! ini sudah melampau.nampaknya kaum cina DAP sudah tidak kenal adab dan budaya malaysia !!! kenapa nak kacau keharmonian negara ??? sampai lirik 31 ogos pun nak ditukar ??? adakah UMNO kacau anda ??? adakah UMNO nak musnahkan kaum cina di malaysia ??? tak ada kan ??? anda tak percaya video tu ada ??? saya tak nak publish di blog saya.sangat memalukan !!! kalau anda nak lihat juga

KLIK DI SINI

DAN 

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA 

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

1 comment:

Unknown said...

Saya Sangat BerTerima kasih Atas Bantuan Angka Ritual MBAH…Angka MBAH EROK PRANAL Tembus 100%…Saya udah kemana-mana mencari angka yang mantap selalu gak ada hasilnya…sampai- sampai hutang malah menumpuk…tanpa sengaja seorang teman lagi cari nomer jitu di internet…Kok ketemu NomoR MBAH EROK PRANAL..Saya coba beli Paket 4D ternyata Tembus…dan Bagai di sambar Petir..Ternyata Angka Ritual Ghoib MBAH EROK PRANAL…Yang SaYa Minta Tembus 4D…Baru kali ini saya mendapat angka ritual yang benar-benar Mantap…Bagi saudara yang ingin merubah Nasib seperti saya…Anda Bisa CALL/SMS Di Nomer MBAH EROK PRANAL 085 377 797 151.(((Buktikan Aja Sendiri Saudara-Saudari)))

 
 
Blogger Templates